سحر وب

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

سحر وب

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

فراموشی

من اصلاً دلم میگیره اگر بخوام از کسی گلایه بکنم! آخه معنی نداره بی جهت دل کسی را بشکنی و با خودم می گم آخرش که چی؟ اما ...

امروز رفتم بعد از مدتها به وبلاگ یکی از دوستان قدیم سر زدم کسی که هر روز بهم سر میزد وقتی توی بلاگر خونه داشتم و بعد هم توی پرشین خونه ساختم و بعد هم ... بگذریم رفتم که عید را بهش تبریک بگم و دیدم نوشته عید ... چی میتوانستم براش بنویسم و یک نگاهی به دور و اطراف کردم و دیدم حتی لینک خونه من را هم پاک کرده ... خیلی ازش دلگیر شدم و فقط نوشتم سلام و دیگر منتظر جوابش نماندم و برگشتم ... خب میدونید که وبلاگ ها خونه های مجازی ما هستن توی محیط نت و به هیچ عنوان نمی شه ازشون دل کند حتی شده سالی یک بار بهشون سر بزنم این کار را می کنم ...

نظرات 1 + ارسال نظر
orod سه‌شنبه 8 مرداد 1392 ساعت 06:02 ب.ظ http://orod.persianblog.ir

سلام ... تونل زمان آدم را میبره به حدود 10 سال پیش ....
آره راست میگی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد