سحر وب

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

سحر وب

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

فرا رسیدن ماه محرم

 

فرا رسیدن ماه محرم را به همه دوستان خوبم تسلیت عرض می کنم و فلشی را که چند سال پیش به همین مناسبت ساخته بودم را دوباره لینکش را اینجا قرار دادم ... خیلی ساده و کم حجمه

 



اتمام مرحله اول ساخت قابل

سلام ... در ساعت ۶:۲۵ روز جمعه مورخه ۱۳۸۶/۱۰/۱۴ کار طراحی و ساخت قالب برای وبلاگم در بلاگ اسکی تمام شد! حدود ۱۲ ساعت کار مدام روی این قالب صورت گرفت تا جوابگوی خواسته های اولیه ام توی این سایت بشه! چون اولین بارم بود که برای بلاگ اسکی قالب درست میکردم خیلی سخت بود و هیچ آشنایی با کدهاش نداشتم و ... خلاصه خیلی سخت بود اما تمام شد! حالا دیگه بروم با خیال راحت بخوابم...  ( اگه چیزی را اشتباهی تایپ کردم همش واسه بیخوابیه امروزه )

یک سلام عاشقونه

فکر کنم سال ۱۳۸۲ بود که ترانه ای از اندی را شنیدم و به نظرم خیلی جالب آمد و تصمیم گرفتم که ازش یک کلیپ بسازم و خیلی هم روش کار کردم و نمی دانم چه شد که نصفه رهاش کردم ( نمی دانم و نمی دانم که نه ) دیگه نشد روش کار کنم تا چند روز پیش که تصمیم گرفتم هر طوری شده کار ساختش را به اتمام برسونم! آهان یادم آمد فاجعه زلزله بم بود! آن روز ها هر جا که میرفتی حرف از آن فاجعه غم انگیز بود و من هم آن کلیپ را رها کردم و یک کلیپ برای بچه های بم ساختم که روی سایت ایران کلیپ هنوز هم قابل دسترس هستش به نام بچه ها ( الان که مراجعه کردم دیدن این سایت هم فیلتر شده!)

 

القصه ... چون کار ساختش خیلی طول کشید خواستم هر طوری شده سر و هم بندیش کنم و بفرستم روی سایت و حالا این شما و این هم کلیپ جدید یک سلام عاشقونه با صدای اندی

قصه از کجا شروع شد
از گل و باغ و جوانه
از صدای مهربون و
 یه سلام عاشقونه
آمدم به مهربونی
که بگم با تو یه رنگم
تا بگی چه نازنینی
ای شکوفه ی قشنگم
ای سلام عاشقونه
ای عزیز آشیونه
عشقمون کاشکی همینجوری بمونه
-
عشق تو برای قلبم
اولین و آخرینه
توئی تنها هم زبونم
که همیشه نازنینه
اگه  ده سال  اگه صد سال
شب و روز با تو باشم
تو واسم هنوز همونی
که برام عزیزترینی

برای شنیدن ترانه کلیک کنید  حجم فایل ۷۴۶ کیلو بایت