سحر وب

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

سحر وب

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

حواس پرتی!

این روزها خیلی حواسپرت شدم و به زحمت می توانم ذهنم رو توی یک مطلب خاص متمرکز کنم ! وقتی کامپیوترم را روشن می کنم حواسپرتیم عود میکنه، اما این بار حواس پرتی کامپیوتریم !
شروع می کنم بیخودی به گشتن بی هدف میون فایل های قدیمیم و بعضی وقت ها هم اینترنت! اینترنت !؟ اما نه مثل سابق? چون اینترنت دیگه برام آن جاذبیت قبلی را نداره! یادش بخیر یک موقعی بود که هر چیز الکی را روی آدرس بار تایپ میکردی آخر به جایی ختم بخیر میشد ، اما حالا از هر 10 آدرسی که به زحمت از سایت ها و وبلاگ ها و یا گوگل و یاهو و ... پیدا می کنی که آدرس سایت و یا وبلاگ معتبری هم هستند ، در 8 مورد با صفحه دسترسی به این سایت مقدور نمی باشد مواجه میشی! و دو تای دیگه هم که باز میشن تغییر کاربری دادن و به بیزنیس و پخش آگهی تبلیغاتی روی آوردن! آدم شاخ در میاره ! سایتی که مثلا قالب وبلاگ داره و یا سایتی که فقط نرم افزار گذاشته هم فیلتر شدن! بعد به فکر حواسپرتی خودم می افتم که از بس وسواس در مورد دیتا هام توی کامپیوترم بخرج میدم که بعضی وقت ها حواسم پرت میشه و فایل های قیمتیم که با کلی زحمت و هزینه بدستشون آوردم را پاک می کنم! حالا هم باورم میشه که اینترنت ما هم دچار حواسپرتی شده و حالا حالا هم درست بشو نیست.

نظرات 3 + ارسال نظر
سحر یکشنبه 22 اردیبهشت 1387 ساعت 01:12 ق.ظ

سلام ... تست پیامگیر وبلاگ ...

chanel handbags چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 05:30 ق.ظ http://www.buybagshere.com

3q

chanel handbags جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 05:43 ق.ظ http://www.buybagshere.com

3q

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد