سحر وب

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

سحر وب

خطی ننویسم که آزار دهد کسی را

کویر دل


رفتی رو بی تو دلم پر درده
پائیز قلبم ساکت و سرده
دل که می گفتم محرم با من
کاشکی میدیدی بی تو چه کرده

ای که به شب هام صبح سپیدی
بی تو کویری بی شامم من
ای که به رنج هام رنگ امیدی
بی تو اسیری در دامم من

با تو به حرفم سنگ صبورم
بی تو شکسته تاج غرورم
با تو یه چشمه ام چشمه روشن
بی تو یه جاده ام که سوت و کورم

ای که به شب هام صبح سپیدی
بی تو کویری بی شامم من
ای که به رنج هام رنگ امیدی
بی تو اسیری در دامم من

چشمه اشکم بی تو سرابه
خونه عشقم بی تو خراب
شادی ها بی تو مثل حبابه
سایه آهه نقش بر آب

رفتی بی تو دلم پر درده
پائیز قلبم ساکت و سرده

ای که به شب هام صبح سپیدی
بی تو کویری بی شامم من
ای که به رنج هام رنگ امیدی
بی تو اسیری در دامم من

چشمه اشکم بی تو سرابه
خونه عشقم بی تو خراب
شادی ها بی تو مثل حبابه
سایه آهه نقش بر آب

رفتی رو بی تو دلم پر درده
پائیز قلبم ساکت و سرده
دل که می گفتم محرم با من
کاشکی میدیدی بی تو چه کرده

ای که به شب هام صبح سپیدی
بی تو کویری بی شامم من
ای که به رنج هام رنگ امیدی
بی تو اسیری در دامم من

نظرات 2 + ارسال نظر
chanel handbags چهارشنبه 10 شهریور 1389 ساعت 05:26 ق.ظ http://www.buybagshere.com

3q

chanel handbags جمعه 12 شهریور 1389 ساعت 05:41 ق.ظ http://www.buybagshere.com

3q

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد